zabawki erotyczne
+9
eltan
Sara212
Pistacja
patcat
Grzesiek13
dana
daren
Kacper77
ozonee
13 posters
Strona 1 z 1
zabawki erotyczne
Zastanawiam się nad tym czy warto jest korzystać z takich zabawek erotycznych? Bo wiecie od jakiegoś czasu bardziej mi się nudzi w łóżku z mężem a partnera nie chcę zmieniać. Dlatego też pomyślałam o kupnie kilku zabawek erotycznych. Ale z racji, że nie mam w tym doświadczenia popytałam się koleżanki i tak ona podesłała mi ten link http://kroliczek.com.pl/ Nawet nie wiedziałam, że można znaleźć takie informacje w necie
ozonee- Wyjadacz forumowy
- Liczba postów : 163
Data rejestracji : 06/06/2019
Re: zabawki erotyczne
Warto zerknąć sobie na spokojnie tutaj https://sekspoint.pl/jak-uzywac-wibratora-porady-dla-poczatkujacych/ i poczytać na temat wibratora. Macie tam bowiem opisane w jaki sposób go używać. Jest tam wiele różnych porad dla początkujących. Myślę, że takie informacje mogą okazać się niezwykle przydatne. Przejrzyjcie sobie również inne artykuły na tym portalu.
Kacper77- Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
- Liczba postów : 582
Data rejestracji : 24/11/2020
A w sumie czemu nie, zawsze to urozmaicenie
daren- Wpadam tu
- Liczba postów : 36
Data rejestracji : 08/01/2021
Pewnie, że można sobie urozmaicać seks. Do tego żeby dawał jeszcze więcej satysfakcji warto pomyśleć o skutecznym zabezpieczeniu. U mnie sprawdza się belara, dzięki której zbliżenia nie są dla mnie stresujące. A wręcz przeciwnie, większy spontan i przyjemność.
dana- Wpadam tu
- Liczba postów : 19
Data rejestracji : 08/01/2021
Może zerknijcie sobie na stronę lalki miłości wydaje się to ciekawa zabawka i fajny gadżet. Przy takich gadżetach ważne by były wykonane z najlepszych materiałów i bezpieczne. Sprawdźcie sobie poczytajcie i zamawiajcie.
Grzesiek13- Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
- Liczba postów : 505
Data rejestracji : 26/03/2021