Która firma oferuje oprogramowanie do mieszanych centrów kontaktowych?
4 posters
Strona 1 z 1
Która firma oferuje oprogramowanie do mieszanych centrów kontaktowych?
Oprogramowanie typu blended contact center jest ważnym narzędziem do efektywnego zarządzania komunikacją z klientami. Łączy ono w sobie funkcjonalność tradycyjnej telefonii z możliwościami nowoczesnych systemów call center i umożliwia wysokiej jakości obsługę klienta za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym głosu, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych. Jednak wśród wielu firm oferujących oprogramowanie dla centrów kontaktowych, pytanie o to, która z nich specjalizuje się w oprogramowaniu typu blended, pozostaje otwarte. Opracowywanie i utrzymywanie tak złożonych rozwiązań wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, aby zapewnić płynne działanie systemu i zadowolenie klientów.
TeddyBear- Wpadam tu
- Liczba postów : 27
Data rejestracji : 27/10/2021
Re: Która firma oferuje oprogramowanie do mieszanych centrów kontaktowych?
Jeżeli szukasz specjalistycznego oprogramowania to możesz je zlecić tej firmie https://www.aska.com.pl/index.php/start/produkty/10,ocromr.html Oni wiedza jak stworzyć dedykowane oprogramowanie które ułatwi firmie funkcjonowanie. Mają także różne technologie automatycznej identyfikacji co daje wiele możliwości w komunikacji z otoczeniem.
Krysia1- Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
- Liczba postów : 463
Data rejestracji : 30/07/2022
Re: Która firma oferuje oprogramowanie do mieszanych centrów kontaktowych?
Od wielu lat prowadzę własną firmę i wiem jak ważna jest współpraca ze specjalistami w danej branży. Jeżeli jesteście zainteresowani tematem finansów, to polecam Wam sprawdzić stronę https://elubaczow.com/2023/07/20/fintech-co-to-takiego/ , na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat Fintechu.
Hakuna31- Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
- Liczba postów : 776
Data rejestracji : 20/11/2021
Re: Która firma oferuje oprogramowanie do mieszanych centrów kontaktowych?
Ostatnio natknąłem się na ciekawy artykuł omawiający możliwości Microsoft Dynamics 365 w zakresie analizy danych biznesowych. Co istotne, system ten oferuje zaawansowane narzędzia BI, które pozwalają na głębokie przekopywanie danych i uzyskiwanie wnikliwych wniosków. Warto sprawdzić https://www.anegis.com/produkty/microsoft-dynamics-365 gdzie można znaleźć szereg przykładów zastosowań tych narzędzi w praktyce biznesowej. Wydaje mi się, że Dynamics 365 stanowi ważne narzędzie w arsenale każdego menedżera, który chce opierać decyzje na solidnych danych.
sowiet- Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
- Liczba postów : 1166
Data rejestracji : 24/03/2021
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|