Forum biznesowo pracowe
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Opony kurierem

5 posters

Go down

Opony kurierem Empty Opony kurierem

Pisanie by penopa Sro Sty 26, 2022 6:31 pm

Mam do was pytanko, mianowicie chce wysłać opony kurierem ale nie wiem na którego się zdecydować. Może podpowiecie? Macie w tym jakieś doświadczenie?

penopa
Wyjadacz forumowy
Wyjadacz forumowy

Liczba postów : 175
Join date : 17/12/2020

Powrót do góry Go down

Opony kurierem Empty Re: Opony kurierem

Pisanie by sarcia Sro Lut 02, 2022 4:25 pm

Też niestety z wyborem ci nie pomogę, bo nie mam doświadczenia. Ale myślę, że ten portal https://www.oponykurierem.pl/ będzie pomocny, ponieważ jest poświęcony przesyłce kurierskiej opon. Wszystkie najważniejsze informacje są tu dostępne

sarcia
Wyjadacz forumowy
Wyjadacz forumowy

Liczba postów : 192
Join date : 21/05/2021

Powrót do góry Go down

Opony kurierem Empty Re: Opony kurierem

Pisanie by Maxim Sro Lut 16, 2022 4:13 pm

Bez większych problemów, kwestia tylko zapakowania dobrego. W zależności od rozmiaru pewnie też różnie się pakuje, pojedynczo, po dwie, czy też jakieś małe może i po cztery, ale nie wiem, tego to trzeba się dowiedzieć. Ja sama teraz kupuje opony letnie 18 więc i może moje stare uda się sprzedać jeszcze.

Maxim
Oblatywacz
Oblatywacz

Liczba postów : 110
Join date : 08/10/2019

Powrót do góry Go down

Opony kurierem Empty Re: Opony kurierem

Pisanie by bociek Sro Cze 21, 2023 5:49 pm

Szczerze mówiąc, długo szukałem miejsca, w którym mógłbym przechowywać moje stare opony. Na szczęście mój znajomy powiedział mi, że mogę je przechowywać tutaj https://autoopony.com/ w dobrej cenie. Ich oferta była naprawdę interesująca.

bociek
Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)

Liczba postów : 345
Join date : 18/07/2021

Powrót do góry Go down