Forum biznesowo pracowe
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

monitoring rozmów w call center

Go down

monitoring rozmów w call center Empty monitoring rozmów w call center

Pisanie by jaspis_imprerial Nie Sty 21, 2024 10:59 am

Cześć forumowicze! Jeśli pracujesz w call center i chciałbyś doskonalić umiejętności zarządzania jakością rozmów, to polecam szkolenia "Zarządzanie Jakością poprzez Coaching i Monitoring w Call Center" od CC Training. To świetna okazja do podnoszenia efektywności działania call center. Sprawdź ofertę: monitoring rozmów w call center.


jaspis_imprerial
Wyjadacz forumowy
Wyjadacz forumowy

Liczba postów : 270
Join date : 15/04/2022

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach