Forum biznesowo pracowe
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera?

3 posters

Go down

Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera? Empty Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera?

Pisanie by dobam Pią Lut 04, 2022 4:56 pm

Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera?

dobam
Wpadam tu
Wpadam tu

Liczba postów : 16
Join date : 19/01/2022

Powrót do góry Go down

Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera? Empty Re: Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera?

Pisanie by bewayo Nie Lut 06, 2022 2:39 pm

Nie jestem informatykiem. A kiedy potrzebowałem sterowników, skorzystałem z wyszukiwania w DriverPack. DriverPack ma dużą bibliotekę sterowników. Sterowiki drukarka pobierz tutaj https://driverpack.io/pl/devices/printer nawet dla mnie było to łatwe. To oprogramowanie jest darmowe i początkujący dla profesjonalistom jak i i początkującym. I polecam Wam tę usługę. Myślę, że możesz rozwiązać swój problem

bewayo
Świeżynka
Świeżynka

Liczba postów : 11
Join date : 08/12/2021

Powrót do góry Go down

Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera? Empty Re: Jakie sterowniki są potrzebne do sprawnego działania komputera?

Pisanie by Zdzisio92 Pią Wrz 30, 2022 12:11 am

Cześć, jeśli szukacie dobrych sterowników to zachęcam Was do sprawdzenia oferty tego sklepu https://www.shemeck.pl/4-sterowniki . Mają tam bardzo korzystne ceny. Mój szef kupuje tam sterowniki do swojej firmy, więc polecam Smile

Zdzisio92
Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)
Szyszka Vip Ekspert, Wyżej w statusie na forum już się nie da:)

Liczba postów : 1378
Join date : 19/11/2021

Powrót do góry Go down